IMEX MET COLECT DESEURI S.R.L. titular al proiectului Construire hală depozitare elemente metalice şi spaţii construite aferente, anunţă publicul interesat asupra luării deciziei etapei de încadrare fără evaluarea impactului asupra mediului, de către DJM Galaţi, în cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului, pentru proiectul Construire hală depozitare elemente metalice şi spaţii construite aferente, propus a fi amplasat in Com. Şendreni, sat Movileni, T43, P243, Jud. Galaţi.
Proiectul deciziei de încadrare şi motivele care o fundamentează pot fi consultate la următoarea adresă de internet: http://apmgl-reglementări/acordul de mediu/drafturi acte de reglementare/proiect decizie etapă de încadrare 2025.
Observatiile publicului la proiectul deciziei etapei de încadrare se primesc în termen de 10 zile de la data publicării anunţului pe adresa de email office@apmgl.anpm.ro. sau fax 0236-471009
Anunț privind intenția de elaborare a planului urbanistic zonal „Construire magazin Penny market cu carmangerie, accese auto pietonale, trotuare, sistematizare verticală, reclame fațadă și în parcare, stâlp publicitar, împrejmuire, branșamente la utilități, organizare de șantier, montare post trafo și operațiuni cadastrale.. Pentru detalii descarcă documentul de AICI
Anunț privind intenția de elaborare a Planului Urbanistic Zonal „parcelare locuințe individuale, construire spatii comerciale/servicii și operațiuni cadastrale”. Pentru detalii descarcă documentul de AICI
Anunț privind intenția de elaborare a planului urbanistic zonal pentru – construire hale industriale depozitare ușoară și operațiuni cadastrale. Amplasament: intravilan comuna Șendreni, sat Șendreni, T.29 P.441 Lot 1, Lot 3, lot str. Fabricii nr.1 jud. Galați. inițiator: Europaco Trans s.r.l. Elaborator: Goldbach Design & Build s.r.l
În perioada 14.05.2025 – 28.05.2025 publicul interesat este invitat:
1. Să consulte documentația tehnică la sediul Primăriei comunei Șendreni str. Principală nr.100 sat Șendreni com. Șendreni jud. Galați, compartiment Urbanism si amenajarea teritoriului, de luni până joi între orele 09:00-15:00 și vineri între orele 09:00-12:00 și permanent pe site-ul https://comunasendreni.ro/urbanism/
2. Să trimită observații, sugestii, propuneri în scris privind intenția de elaborare a Planului Urbanistic Zonal la sediul Primăriei comunei Șendreni str. Principală nr.100 sat Șendreni, com. Șendreni jud. Galați. Propunerile pot fi transmise și pe adresa de e-mail a Primăriei comunei Șendreni sendreni@gl.e-adm.ro până la data de 03.02.2025;
Răspunsurile la observațiile transmise vor fi puse la dispoziția publicului prin afișare la avizierul Primăriei comunei Șendreni și pe pagina de internet.
Persoană responsabilă cu informare și consultarea publicului: Insp. Chiper Cătălin-Marian – compartiment Urbanism și amenajarea teritoriului tel. 0236/707.300.
Pentru detalii anunț descarcă documentul de AICI
Pentru detalii GDB Memoriu oportunitate Șendreni descarcă documentul de AICI
Pentru detalii încadrare zonă Șendreni descarcă documentul de AICI
Pentru detalii încadrare în PUG Șendreni A2, descarcă documentul de AICI
Pentru detalii situație existentă, analiza multicriterială Șendreni, descarcă documentul de AICI
Pentru detalii situație existentă PUZ, descarcă documentul de AICI
Pentru detalii Reglementari urbanistice zonificare funcțională U2.1, descarcă documentul de AICI
Pentru detalii reglementări urbanistice zonificare funcțională U2.2, descarcă documentul de AICI
Pentru detalii posibilități de mobilare urbanistică U5.1, Etapa 1, descarcă documentul de AICI
Pentru detalii posibilități de mobilare urbanistică U5.2, Etapa 2-A1, descarcă documentul de AICI
Anunț privind intenția de „Înființare unitate nouă de producție blocuri ceramice in cadrul Cemacon SA”, T.11/2 p.21 com. Șendreni jud. Galați. Pentru detalii descarcă documentul de AICI
Documentele atașate proiectului:
♦ Plan de încadrare în zonă. Pentru detalii descarcă documentul de AICI
♦ Certificat de urbanism Cemacon S.A. Pentru detalii descarcă documentul de AICI
♦ Planse studiul oportunitate PUZ Șendreni. Pentru detalii descarcă documentul de AICI
Anunț privind intenția de elaborarea planului urbanistic zonal „Obținerea autorizației de construire Complex ROLDA ce conține imobile cu regim de înălțime P+1E cu funcțiunea de: adăposturi pentru animale domestice și de companie, clinică veterinară, pet shop și mici spații servicii, spații administrative, anexe, amenajări zone de agrement, împrejmuiri, amplasare panouri solare și rezervoare de apă”.
Anunț PUZ Rolda, pentru detalii descarcă documentul de AICI
Proces verbal afișare PUZ Rolda, pentru detalii descarcă documentul de AICI
Memoriu Tehnic Explicativ, pentru detalii descarcă documentul de AICI
Situația existentă în teren, pentru detalii descarcă documentul de AICI
Reglementări urbanistice, pentru detalii descarcă documentul de AICI
Panou informare faza 1, pentru detalii descarcă documentul de AICI
Încadrare în teritoriu, pentru detalii descarcă documentul de AICI
Plan Urbanistic Zonal introducere teren în intravilan în scopul construirii hala depozitare elemente metalice și spații construite aferente extravilan comuna Șendreni, județul Galați, tarla 43, Parcela nr. 243, studiu de oportunitate pentru obtinerea avizului prealabil de oportunitate. Pentru detalii descarcă documentul de AICI
Descarcă documentul „Concept propus format A2” de AICI
Descarcă documentul „Plan de situatie existenta format A2” de AICI
Descarcă documentul „Plan de incadrare in zona” de AICI
Descarcă documentul „Plan de încadrare în PUG” de AICI
PREZENTARE PROIECT “ACORDAREA DE TRUSOURI PENTRU NOU-NĂSCUȚI” – cod SMIS – 156834
În luna octombrie 2022 a fost semnată decizia de finanțare nr. POAD/1064/1/4/156834, pentru proiectul „Acordarea de trusouri pentru nounăscuți”, cod SMIS 156834 – Proiect finanțat din Fondul de ajutor european pentru cele mai defavorizate persoane prin Programul Operațional Ajutorarea Persoanelor Dezavantajate 2014-2020.. Pentru detalii descarcă documentul de AICI
PREZENTARE PROIECT “ACORDAREA DE PACHETE CU PRODUSE DE IGIENĂ ÎN CADRUL POAD 2018-2020” – cod SMIS – 125284
În luna octombrie 2018 a fost semnată decizia de finanțare nr. 77594/POAD/412/1/6/125284, pentru proiectul „ Acordarea de pachete cu produse
de igienă în cadrul POAD 2018-2020”, cod SMIS 125284 – Proiect finanțat din Fondul de ajutor european pentru cele mai defavorizate persoane prin Programul Operațional Ajutorarea Persoanelor Dezavantajate 2014-2020. Pentru detalii descarcă documentul de AICI
PREZENTARE PROIECT “ACORDAREA DE PACHETE CU AJUTOARE ALIMENTARE ÎN CADRUL POAD 2018 – 2021” – cod SMIS – 125099
În luna octombrie 2018 a fost semnată decizia de finanțare 73456/05.10.2018,
POAD/411/1/1/125099/ Deprivare alimentară, pentru proiectul „Acordarea de
pachete cu ajutoare alimentare în cadrul POAD 2018 – 2021”, cod SMIS 125099 –
Proiect finanțat din Fondul de ajutor european pentru cele mai defavorizate
persoane prin Programul Operațional Ajutorarea Persoanelor Dezavantajate 2014-
2020.. Pentru detalii descarcă documentul de AICI
În baza Legii nr. 226/2021 privind stabilirea măsurilor de protecție socială pentru consumatorul vulnerabil de energie, cererile pentru acordarea ajutorului de încălzire se depun începând cu data de 30.oct.2024. Program depuneri cereri: Luni-joi – 0900-1400, Vineri-0900-1300. Pentru detalii descarcă documentul de AICI
HOTĂRÂREA NR. 5 DIN 23.01.2024 privind: aprobarea înființării și funcționării SERVICIULUI PUBLIC DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ al comunei ȘENDRENI. Pentru detalii descarcă documentul de AICI
ANEXA nr.1 la HOTARAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI SENDRENI
nr. 63 din 28.05.2024, REGULAMENTUL DE ORGANIZARE SI FUNCTIONARE A
SERVICIULUI PUBLIC DE ASISTENTA SOCIALA al comunei SENDRENI. Pentru detalii descarcă documentul de AICI
Regulamentul de organizare și funcționare al Serviciului Local cu cazare “CAMINUL PENTRU PERSOANE VARSTNICE comuna SENDRENI. Pentru detalii descarcă documentul de AICI
Organigrama Serviciului Public de Asistență Socială (SPAS) al Comunei Șendreni.
Pentru detalii descarcă documentul de AICI
ACORDAREA AJUTORULUI DE ÎNCĂLZIRE şi SUPLIMENTULUI PENTRU ENERGIE
Ajutoarele pentru încălzire şi suplimentul pentru energie se acordă pe bază de cerere şi declaraţie pe propria răspundere privind componenţa familiei şi veniturile acesteia, precum şi bunurile mobile şi imobile deţinute.
În cererea şi declaraţia pe propria răspundere solicitantul ajutorului pentru încălzire şi al suplimentului pentru energie are obligaţia de a menţiona componenţa familiei, veniturile realizate, elementele de identificare a furnizorului, codul de client şi locul de consum, bunurile aflate în proprietate, închiriere, concesiune, comodat sau altă formă de deţinere, cuprinse în lista bunurilor ce conduc la excluderea acordării ajutorului pentru încălzirea locuinţei.
PROGRAM DEPUNERI CERERI
Luni-joi- 0900-1400
Vineri-0900-1300
Acte necesare pentru depunerea dosarelor:
Pentru acordarea ajutorului de încălzire, limita maximă a venitului net pe membru de familie nu trebuie să depășească suma de 1.386 lei, sau 2.053 lei în cazul persoanelor singure.
Depunerea solicitărilor se poate face pe parcursul sezonului rece, după cum urmează:
Conform Legii nr. 226/2021 nu pot beneficia de acordarea ajutorului pentru încălzirea locuinței familiile sau persoanele care:
CUANTUM AJUTOR ÎNCĂLZIRE 2023-2024
LIMITE VENITURI | LEI/LUNĂ |
0-200 lei | 320 |
200,1- 320 lei | 288 |
320,1- 440 lei | 256 |
440,1- 560 lei | 224 |
560,1- 680 lei | 192 |
680,1 – 920 lei | 160 |
920,1- 1040 lei | 128 |
1040,1 – 1160 lei | 96 |
1160,1- 1280 lei | 64 |
1280,1-1386 lei (în cazul familiei) | 32 |
1280,1 -2053 lei (în cazul persoanei singure) | 32 |
Acte necesare obţinerii alocaţiei de stat pentru copii născuţi în România
Acte necesare obţinerii alocaţiei de stat pentru copii născuţi în STRĂINĂTATE
Anexa 1 – Alocaţii de stat – UE
Acte necesare obţinerii alocaţiei pentru susţinerea familiei
Acte necesare pentru primirea indemnizaţiei de creştere copil
Cererea pentru acordarea indemnizaţiei trebuie depusă fie începând cu ziua imediat următoare încetării concediului de maternitate (cele 126 de zile), fie începând cu data naşterii copilului, ori, după caz, a adopţiei sau luării în plasament.
Cererile trebuie înaintate primăriei unde solicitantul îşi are domiciliul ori reşedinţa în maximum 60 de zile. În caz contrar, perioadele anterioare nu se vor mai lua în calcul.
Prima plată a indemnizaţiei se va face în aproximativ 2-3 luni de la depunerea documentaţiei.
Dosarul trebuie să conţină:
Acte necesare pentru primirea stimulentului de inserţie
Dosarul trebuie să conţină:
CERERE de acordare a indemnizatiei de crestere a copilului
Adeverinta eliberata de angajator – Acordare a indemnizatiei de crestere a copilului
Acte necesare în vederea întocmirii dosarului pentru serviciul de evaluare a persoanelor adulte cu handicap
Acte necesare obţinerii tichetului social pentru grădiniţă
Criterii de acordare a tichetelor sociale pentru gradiniţă – tichet în valoare de 50 RON
Cerere-declaratie pe propria raspundere pentru acordarea stimulentului educational
Proiectul se refera la tineri cu varsta cuprinsa intre 16 ani si pana la implinirea varstei de 25 de ani, care nu au loc de munca, nu urmeaza o forma de invatamant si nu participa la activitati de formare profesionala si foarte important sa nu fie inscrisi in bazele de date ale AJOFM Galati.
Avantajele obtinute de catre tineri inscrisi in cadrul proiectului sunt:
– inscrierea la o forma de invatamant (programul A doua Sansa)
– inscrierea la un curs de formare profesionala
– angajare
– consiliere in vederea deschiderii unei afaceri pe cont propriu
In cazul angajarii tinerii pot beneficia si de stimulente financiare dupa cum urmeaza:
– Prima de inserție de 1.500 de lei
– Prima de activare de 1.000 de lei;
– Prima de instalare de 12.500 de lei;
– Prima de încadrare de maximum 55 de lei / zi.
Documentele pe care trebuie sa le prezinte la inscriere sunt:
– act de identitate, copie xerox si in original
– act de studii si de calificare, copie xerox si in original
– carnetul de munca in cazul persoanelor provenite din munca copie xerox si in original
– adeverinta tip carte de munca completata de la 01.01.2011
– adeverinta medicala cu specificatia Apt de munca sau Apt de munca cu restrictii (eliberata de medicul de familie)
– dosar
Pentru mai multe detalii ne puteți contacta la telefon: 0236.707.300 Compartiment de Asistență Socială din Cadrul Primăriei Comunei Șendreni.
ACTE NECESARE PENTRU OBŢINEREA VENITULUI MINIM GARANTAT
STABILIREA ORDINII DE PRIORITATE ŞI A CRITERIILOR DE REPARTIZARE A LOCUINŢELOR SOCIALE DE PE STRADA FERMA VECHE DIN SATUL ŞENDRENI
Vă comunicăm că prin Hotărârea Consiliului local al comunei Şendreni nr.113 din 13.08.2021 s-a stabilit ordinea de proprietate şi criteriile de repartizare a locuinţelor sociale de pe raza comunei Şendreni:
Precizăm că locuinţele sociale se repartizează de Consiliul Local al comunei Şendreni, în baza dosarului care cuprinde următoarele documente:
Județul Galați, Comuna Șendreni,
Strada Principala nr. 100
Telefon: 0236.707.300
Program:
L-J : 08.00 – 16.30
V : 08.00 – 14.00
S-D : Inchis
© 2012-2024 > Comuna Șendreni | Toate drepturile rezervate
Creat și promovat de DECIBEL Medianet srl Tecuci