HOTĂRÂREA NR. 5 DIN 23.01.2024 privind: aprobarea înființării și funcționării SERVICIULUI PUBLIC DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ al comunei ȘENDRENI. Pentru detalii descarcă documentul de AICI
ANEXA nr.1 la HOTARAREA CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI SENDRENI
nr. 63 din 28.05.2024, REGULAMENTUL DE ORGANIZARE SI FUNCTIONARE A
SERVICIULUI PUBLIC DE ASISTENTA SOCIALA al comunei SENDRENI. Pentru detalii descarcă documentul de AICI
Regulamentul de organizare și funcționare al Serviciului Local cu cazare “CAMINUL PENTRU PERSOANE VARSTNICE comuna SENDRENI. Pentru detalii descarcă documentul de AICI
Organigrama Serviciului Public de Asistență Socială (SPAS) al Comunei Șendreni.
Pentru detalii descarcă documentul de AICI
ACORDAREA AJUTORULUI DE ÎNCĂLZIRE şi SUPLIMENTULUI PENTRU ENERGIE
Ajutoarele pentru încălzire şi suplimentul pentru energie se acordă pe bază de cerere şi declaraţie pe propria răspundere privind componenţa familiei şi veniturile acesteia, precum şi bunurile mobile şi imobile deţinute.
În cererea şi declaraţia pe propria răspundere solicitantul ajutorului pentru încălzire şi al suplimentului pentru energie are obligaţia de a menţiona componenţa familiei, veniturile realizate, elementele de identificare a furnizorului, codul de client şi locul de consum, bunurile aflate în proprietate, închiriere, concesiune, comodat sau altă formă de deţinere, cuprinse în lista bunurilor ce conduc la excluderea acordării ajutorului pentru încălzirea locuinţei.
PROGRAM DEPUNERI CERERI
Luni-joi- 0900-1400
Vineri-0900-1300
Acte necesare pentru depunerea dosarelor:
Pentru acordarea ajutorului de încălzire, limita maximă a venitului net pe membru de familie nu trebuie să depășească suma de 1.386 lei, sau 2.053 lei în cazul persoanelor singure.
Depunerea solicitărilor se poate face pe parcursul sezonului rece, după cum urmează:
Conform Legii nr. 226/2021 nu pot beneficia de acordarea ajutorului pentru încălzirea locuinței familiile sau persoanele care:
CUANTUM AJUTOR ÎNCĂLZIRE 2023-2024
LIMITE VENITURI | LEI/LUNĂ |
0-200 lei | 320 |
200,1- 320 lei | 288 |
320,1- 440 lei | 256 |
440,1- 560 lei | 224 |
560,1- 680 lei | 192 |
680,1 – 920 lei | 160 |
920,1- 1040 lei | 128 |
1040,1 – 1160 lei | 96 |
1160,1- 1280 lei | 64 |
1280,1-1386 lei (în cazul familiei) | 32 |
1280,1 -2053 lei (în cazul persoanei singure) | 32 |
Acte necesare obţinerii alocaţiei de stat pentru copii născuţi în România
Acte necesare obţinerii alocaţiei de stat pentru copii născuţi în STRĂINĂTATE
Anexa 1 – Alocaţii de stat – UE
Acte necesare obţinerii alocaţiei pentru susţinerea familiei
Acte necesare pentru primirea indemnizaţiei de creştere copil
Cererea pentru acordarea indemnizaţiei trebuie depusă fie începând cu ziua imediat următoare încetării concediului de maternitate (cele 126 de zile), fie începând cu data naşterii copilului, ori, după caz, a adopţiei sau luării în plasament.
Cererile trebuie înaintate primăriei unde solicitantul îşi are domiciliul ori reşedinţa în maximum 60 de zile. În caz contrar, perioadele anterioare nu se vor mai lua în calcul.
Prima plată a indemnizaţiei se va face în aproximativ 2-3 luni de la depunerea documentaţiei.
Dosarul trebuie să conţină:
Acte necesare pentru primirea stimulentului de inserţie
Dosarul trebuie să conţină:
CERERE de acordare a indemnizatiei de crestere a copilului
Adeverinta eliberata de angajator – Acordare a indemnizatiei de crestere a copilului
Acte necesare în vederea întocmirii dosarului pentru serviciul de evaluare a persoanelor adulte cu handicap
Acte necesare obţinerii tichetului social pentru grădiniţă
Criterii de acordare a tichetelor sociale pentru gradiniţă – tichet în valoare de 50 RON
Cerere-declaratie pe propria raspundere pentru acordarea stimulentului educational
Proiectul se refera la tineri cu varsta cuprinsa intre 16 ani si pana la implinirea varstei de 25 de ani, care nu au loc de munca, nu urmeaza o forma de invatamant si nu participa la activitati de formare profesionala si foarte important sa nu fie inscrisi in bazele de date ale AJOFM Galati.
Avantajele obtinute de catre tineri inscrisi in cadrul proiectului sunt:
– inscrierea la o forma de invatamant (programul A doua Sansa)
– inscrierea la un curs de formare profesionala
– angajare
– consiliere in vederea deschiderii unei afaceri pe cont propriu
In cazul angajarii tinerii pot beneficia si de stimulente financiare dupa cum urmeaza:
– Prima de inserție de 1.500 de lei
– Prima de activare de 1.000 de lei;
– Prima de instalare de 12.500 de lei;
– Prima de încadrare de maximum 55 de lei / zi.
Documentele pe care trebuie sa le prezinte la inscriere sunt:
– act de identitate, copie xerox si in original
– act de studii si de calificare, copie xerox si in original
– carnetul de munca in cazul persoanelor provenite din munca copie xerox si in original
– adeverinta tip carte de munca completata de la 01.01.2011
– adeverinta medicala cu specificatia Apt de munca sau Apt de munca cu restrictii (eliberata de medicul de familie)
– dosar
Pentru mai multe detalii ne puteți contacta la telefon: 0236.707.300 Compartiment de Asistență Socială din Cadrul Primăriei Comunei Șendreni.
ACTE NECESARE PENTRU OBŢINEREA VENITULUI MINIM GARANTAT
STABILIREA ORDINII DE PRIORITATE ŞI A CRITERIILOR DE REPARTIZARE A LOCUINŢELOR SOCIALE DE PE STRADA FERMA VECHE DIN SATUL ŞENDRENI
Vă comunicăm că prin Hotărârea Consiliului local al comunei Şendreni nr.113 din 13.08.2021 s-a stabilit ordinea de proprietate şi criteriile de repartizare a locuinţelor sociale de pe raza comunei Şendreni:
Precizăm că locuinţele sociale se repartizează de Consiliul Local al comunei Şendreni, în baza dosarului care cuprinde următoarele documente:
Județul Galați, Comuna Șendreni,
Strada Principala nr. 100
Telefon: 0236.707.300
Program:
L-J : 08.00 – 16.30
V : 08.00 – 14.00
S-D : Inchis
© 2012-2024 > Comuna Șendreni | Toate drepturile rezervate
Creat și promovat de DECIBEL Medianet srl Tecuci